наша кафедра



Кодекс учителя фізичної культури
  •    Ставитися до учнів як до особистостей, поважати й сприяти розвитку найбільш цінних їх якостей.
  •    Прагнути, щоб ставлення до учнів було не просто діловим, офіційним, але й людським, товариським.
  •    Любити дітей, бути уважним до кожної дитини, об’єктивно ставитись до думок та вчинків учнів.
  •    Бути вимогливим до учнів і бачити у вимогливості повагу до дитини й водночас поважати її.
  •    Нести моральну відповідальність за характер стосунків «учитель-учень», бути свідомим ініціатором      цих   взаємин.
  •    Підходити до кожного учня з оптимізмом, вірити в можливості духовного й фізичного вдосконалення     учня, підтримувати його прагнення стати хорошою людиною.
  •    Бути стриманим з учнями, вміти терпляче вислуховувати та переконувати учнів, виправляти будь-       які їх помилки.
  •    Удосконалювати свій авторитет як людини та професіонала в очах дітей, бути відповідальним не          тільки за власну поведінку та вчинки, висловлення своєї думки, але й за правильне розуміння їх учнями.
  •     Не принижувати гідності учнів, бути непримиренним до таких дій з боку колег.
  •    Усвідомлювати моральну відповідальність учнів перед батьками за якість навчання й виховання їх            дітей.
  •     Сприяти формуванню в дітей поваги до своїх батьків.
  •     Бути педагогічно вимогливим до батьків учнів стосовно виховання дітей, пред’являти до них лише           обґрунтовані та реальні, педагогічно виправдані вимоги.    

Сучасний урок фізичної культури

 

Головні завдання сучасного уроку фізичної культури.

 

Результати педагогічного процесу у фізичному вихованні залежать від якості навчальної та виховної роботи, що проводиться на уроках. Це досягається послідовним вирішенням завдань, покладених в основу кожного уроку.          
           Уроки фізичної культури мають освітні, виховні та оздоровчі завдання. 
Освітні завдання полягають у навчанні дітей виконання фізичних вправ, передбачених програмою, у вдосконаленні вивчених вправ, а також у розвитку умінь і навичок застосовувати вивчені вправи в змінюється обстановці. Послідовне виконання освітніх завдань призводить до систематичного, міцному і повного вивчення всього навчального матеріалу програми. Для вирішення одних освітніх завдань необхідно відносно тривалий час (ряд послідовних уроків), а для вирішення інших - достатньо лише одного уроку.   
          До освітнім завдань відноситься також отримання дітьми знань про фізичну культуру і спорт, про збереження здоров'я, режим дня, правильне дихання, загартовування, правильному виконанні фізичних вправ.  
          Виконання освітніх завдань зазвичай поєднується з рішенням виховних та оздоровчих завдань. На уроках фізичної культури виховується увагу, дисциплінованість, воля, акуратність, дбайливе ставлення до майна, а також почуття дружби, товариства, цілеспрямованість, самостійність і наполегливість у подоланні труднощів.    
         
Оздоровчі завдання, як і виховні, повинні вирішуватися на кожному уроці. Правильна побудова і проведення уроків фізичної культури, заняття у відповідних костюмах, необхідне санітарно-гігієнічний стан місць занять, проведення уроків на відкритому повітрі - усе це створює сприятливі умови для вирішення оздоровчих завдань. 

 

               Сучасні вимоги до уроку фізичної культури в школі

 

    Кожен урок фізичної культури повинен відповідати наступним вимогам: 

-  мати певні завдання, які відповідають програмі, чітко озвучені та сформульовані;

-  мати зв’язок з попередніми уроками, перевірка домашнього завдання;

- контроль за станом самопочуття та функціональним станом серцево-судинної системи (ЧСС), на основі яких дозуються фізичні навантаження;

- постійний систематичний інструктаж з правил техніки безпеки відповідно до особливостей уроку;

-  систематичне повідомлення матеріалу з теорії предмету;

- на кожному уроці застосування вправ щодо запобігання плоскоступості та профілактики постави;

- застосування ЗРВ, підготовчих та підвідних вправ, пов’язаних з основними завданнями уроку;

- врахування вікових особливостей учнів;

- застосування методів особистісно-орієнтовного навчання, індивідуального та диференційованого підходу;

- правильна організація діяльності учнів СМГ;

- правильне розподілення та переміщення учнів на групи;

- раціональне використання спортивного інвентаря ( роздача та збір), які сприяють економії часу та в багатьох випадках запобігають травмуванням;

- постійний контроль за роботою учнів на уроках, надання методичних вказівок та виправлення помилок;

- правильна подача команд з застосуванням термінів;

- правильне дозування навантажень, застосування вправ на відновлення дихання та формування навичок самоконтролю за ЧСС;

- сприяння підвищенню мотивації та інтересу до занять фізичною культурою;

- реалізація матеріалів з власного педагогічного досвіду;

- застосування міжпредметних зв’язків;

- запобігання травматизму і дотримання правил Т/Б;

- застосування нестандартного обладнання;

- впровадження інноваційних технологій;

- обов’язкові врпави на відновлення дихання в кінці уроку, підбиття підсумків, визначення кращих учнів та своєчасне закінчення уроку, надання Д/З.

 

 

Зінь Микола Віталійович


Спеціальність – вчитель фізичного виховання і адаптивна фізична культура
•Закінчив Рівненський міжнародний гуманітарний гуманітарний університет 

ім. С Дем’янчука
•Стаж роботи – 20 років.
•Кваліфікація – спеціаліст вищої категорії
Науково-методична проблема:
•Форми і методи переконання учнів у необхідності здорового способу життя”


Тишковець Неля Сергіївна
•Спеціальність – вчитель початкових класів та фізичного виховання
•Закінчила Рівненський державний педагогічний інститут
•Стаж роботи – 22 років.
•Кваліфікація – спеціаліст вищої категорії
•Науково-методична проблема: “Формування ведення здорового способу життя засобами фізкультурно-оздоровчої роботи”






Мазан Марія Володимирівна

•Спеціальність – вчитель початкових класів та фізичного виховання
•Закінчила Рівненський державний педагогічний інститут
•Стаж роботи – 24 рік.
•Кваліфікація – спеціаліст вищої категорії
 
•Науково-методична проблема: “Удосконалення технології уроку,виховання і розвиток учнів з метою покращення здоров’я. Формування у школярів потреби в активних заняттях фізичною культурою і спортом” 
Завкафедрою

Немає коментарів:

Дописати коментар